Saturday 21 October 2017

Pfd Forex Gjennomgang


Forex Trading Forex Trading (FX) gir deg tilgang til verdens største og mest flytende marked. Margin valutamarkedsprodukter er en del av valutahandel som gir deg mulighet til å handle FX på en leveransebasis. I stedet for å kjøpe hele pålydende av en FX-kontrakt, betaler du kun en liten margin på pålydende verdi av valutaen som handles, og har fordelen av fluktuasjoner i valutaen. Det er alltid en lang (kjøpt) og en kort (solgt) side Forex trading, noe som betyr at du spekulerer på utsiktene til en av valutakursforsterkningen og en av valutakursavviklingen. PFD gir 24-timers tilgang til flere kilder til informasjon, likviditet og priser for de nedenfor nevnte omfattende spotproduktene og tjenestene til sine globale kunder. Hvor 24-timers markedet er utilgjengelig, kan det føre til at EOD bredere sprer seg. På samme måte, etter bred markedsvolatilitet 10 margin fastsatt. Forex trading tid fra søndag 17:10 ESTEDT til 16:50 ESTEDT fredag, unntatt helligdager. Ønsker å vite definisjonen av FX PFD gir også Commodities finansielle produkter som ikke utløper, ikke leverbare og produktkvoter er forskjellige fra utvekslingsprodukter og CFD-varer. Commodities Financial Products som valuta FX-produkter har daglig finansiell justering (swaps), men har ingen månedlig prisgap som skyldes forrige måneds kontraktsutløp. PFD NZ Review Pacific Financial Derivatives Limited (PFD-NZ), grunnlagt i 1991, kan være basert i Auckland, New Zealand, men Forex-tjenestene har en bestemt global rekkevidde. Selskapet er autorisert av Financial Markets Authority i New Zealand og er medlem av Dubai Gold Commodities Exchange. Det er også medlem av ordningen for økonomisk tvisteløsning i New Zealand, en tredjepartstjeneste som bidrar til å avgjøre vedtak mellom bedrifter og deres kunder. FD tilbyr meglingstjenester og handelsplattformer for handel i Spot Foreign Exchange, Spot Metals, Spot Oil, Commodities, CFDs, indekser og avtaler i Futures CFD-kontrakter for små, mellomstore og store investorer og markedsdeltakere over hele verden. Det er ingen ekte kontoer hos PFD. De to valgene er faktisk to forskjellige handelsplattformer, PFDPro (MT4) og PFDTrader (MT4). Begge disse kontoene tilbyr handel i FX, CFD og Futures. Karthandel og teknisk analyse er gitt i begge. Minimum innskudd på PFDPro-kontoen er 1000 og innflytelsen er 1: 100 Det er ikke noe minimum for PFDTrader og innflytelse er 1: 300 for kontoer med egenkapital opp til 5000, 1: 100 hvis over 5000. OptionsXO Trading Platform Mens det er Ingen provisjon belastet for penger i PFDTrader-kontoen, er en provisjon på 1 per sidestandard størrelse mye tatt på alle PFDPro innskudd. Når det gjelder spred, stoler PFD på å tilby den mest konkurransedyktige i bransjen. Jeg var skuffet da jeg gjorde denne anmeldelsen for å se at det ikke ble tilbudt en demo-konto. Dette er en funksjon som nesten alle andre Forex meglere gir og er en utmerket måte for nybegynnere å få den erfaringen de trenger når de først starter i Forex trading. PFD tilbyr MT4 MultiTerminal som er utviklet for å administrere flere Forex trading kontoer samtidig, og passer for kontoadministratorer og forhandlere som håndterer flere samtidige kontoer. Det fungerer med verdipapirer i Forex, CFD, spotmetaller, aksjer og futures og tilbyr en enkelt-klikk, enkeltplattform, flere kontoer løsning, samt flere ordre typer som Marked, Stopp og Limit. Alle unike bestilletyper akseptert, inkludert Trailing Stop, Close and Close all. Traders kan motta sitater og nyheter i online-modus. Multi Account Manager (MAM) er designet for Money Managers. Det er et integrert programvareverktøy for å raskt utføre blokkeringsordre under en hovedkonto og enkelt automatisere handelsallokeringer til flere kundekontoer. MAM utvider funksjonaliteten til MT4-plattformen ved å gjøre det mulig for Money Manager å handle og administrere flere kontoer effektivt. MAM støtter Expert Advisors (EAs). PFD har gått sammen med ledende spreads sammenligningssite, FX Intelligence, for å sammenligne spredninger mellom PFD og andre store meglere. Priser og spreads for alle store valutaer er vist. Traders kan bruke analysatoren til å rangere de beste regulerte meglerne for valutaer og markedstider som de handler. I løpet av vår Pacific Financial Review var jeg fornøyd med å se at de fleste opplysninger om megling ble oppført på deres hjemmeside. Faktisk er nettstedet klart, intuitivt og egnet til nye brukere som ønsker å lære om selskapet uten å bli distrahert av irrelevante eller unødvendige funksjoner. Jeg savnet, men det vanlige pedagogiske materialet tilbys nesten alltid av andre meglerhus. Det var ingenting om videoopplæringer, webinarer eller til og med nyhetsrapporter og analyse. Dette mangler stort for handelsmenn på alle nivåer av handel, og er noe overraskende vurderer den voldsomme konkurransen som hersker i Forex megleringsarenaen. InnskuddWithdrawals Finansiering til kontoer hos PFD kan benytte CreditDebit Cards, bankledninger og en rekke online betalingsprogrammer som Money Bookers (Skrill). Utbetalinger utføres ved å fylle ut et elektronisk utmeldingsskjema som kan brukes til bankledninger og andre finansieringsmetoder. Det samme skjemaet kan sendes i sin fysiske form. Kundeservice PFD gir kontinuerlig 24 timers støtte fra 10:00 mandag New Zealand-tid (klokken 11:00 søndag i London klokken 18:00 søndag New York-tid) klokken 10:00 lørdag New Zealand klokken London tid, 18:00 Fredag ​​New York tid) Kundeservice kan også nås via e-post, Chat eller Skype. Det skal imidlertid bemerkes at selskapet må først godkjenne Skype-invitasjonen, noe som kan bety at du har umiddelbar hjelp når du først forsøker å kontakte selskapet. Konklusjon Det er bare en rekke Forex og CFD meglere fra ned under og PFD er en av kvalitetene. Det er imidlertid mange måter det kan bli bedre hvis det vil være konkurransedyktig og bli ledende på feltet. PFD bør begynne å tilby bonuser eller kampanjer for å tiltrekke seg flere kunder. Definerte kontoer skilt fra plattformene, undervisningsmaterialet og en demo-konto vil alle gå langt for å gjøre denne megleren skiller seg ut. Risikoansvarsforklaring: DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen i denne nettsiden, inkludert markedsnyheter, analyser, handelssignaler og Forex megleromtaler. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon direkte til megleren. Risikoansvarsforklaring: DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen i denne nettsiden, inkludert markedsnyheter, analyser, handelssignaler og Forex megleromtaler. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Selv om vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle dataene våre er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å bekrefte vår informasjon med megleren direkte. PFD-NZ (Pacific Financial Derivatives Limited) Gjennomgang Besøk nettstedet jeg har startet med PFD en IB MAM konto og jeg lovet selskapet å bringe over 2 millioner dollar netto verdi av klienter, men min betingelse var å teste vannet før jeg haglet inn. brakt min første klient og ba henne kaste inn en tusen dollar jeg kom til PFD på grunn av en ting og en ting bare. lav spredning og også å teste det og sammenligne med andre meglere. etter at jeg begynte å handle, la jeg merke til at spredningen ikke er faktisk lav for EURUSD-paret, var omtrent 2,3. Jeg messaged Compliance Paul og han hevdet at fordi min konto er MAM og de må betale meg rabatt han sprer seg er høy. så jeg kom til en avtale med ham og jeg sa det bra, jeg leter ikke etter en rabatt, men for en god gjennomføringsrate og lav spredning, nå var hans beste løsning at PFD kansellerer kontrakten min og ikke betaler meg noen rabatt og gir meg et lavere spredning. Jeg sa JA til avtalen. Jeg gikk tilbake til handel igjen, og jeg var ikke klar over det faktum at denne megleren har et stort markedslap og dårlig fyllingsordre. det kostet meg nesten hele tusen dollar. På den tiden var en annen klient i ferd med å deponere og 4 andre på vei. Jeg stoppet alle transaksjoner, og jeg sa jeg burde teste denne megleren ytterligere på disse problemene. etter en uke etter at min avtale ble kansellert, la jeg merke til at spredningen er svært høy, vennligst se vedlegg og Mr. Paul svarer bare var normale og regelmessige unnskyldninger for en markedsfører som handler på skrivebordsmedlem. For eksempel er dette den beste prisen vi har fra vår likviditetsleverandør, spredningen er høyere om natten, slippage forårsaker høyere spredning på grunn av omlegg og listen fortsetter og fortsetter. alle EXCUSES. Hvis det var så, så var det Paulus, hvorfor hadde du meg lav spredning. nei det går utover det der han egentlig så lavt etisk og uhøflig som han anerkjenner problemet ennå ikke ga meg noen rabatt. etter utallige e-postmeldinger og chatting med sin online support for å fortelle ham dude, lider jeg fortsatt med høy spredning uten at dette problemet løses. Jeg var lei av dette, og jeg ønsket å legge inn en anmeldelse på FPA mot denne bedrageriske aktiviteten på kontoen fordi jeg blir ranet i utgangspunktet ren og klar og løyet til, jeg ser dette postet av en annen person fra Canada. Jeg har faktisk en volumavtale med dem da jeg flyttet noen store systemer over. Jeg har lov til å introdusere andre på disse betingelsene hvis noen er interessert. Du får grunnspredningen minus 0,3 pips, dette vil gi deg spredning på USDJPY og EURUSD rundt 0,2 pips uten provisjon overhodet. Det faller noen ganger til negative 0,1 pips, til tider har jeg tilbrakt mange år på jakt, og dette er de beste virkelige forholdene jeg forhandlet overalt. Merk at dette er et sant (ingen merker opp rabatt) så ta 0,3 pips av demo spredt for å vurdere hva du vil få live. Du får en umiddelbar kreditt i kontoen din etter hver handel. Dette er en vinn-vinn-situasjon du de absolutte beste forholdene, og det hjelper meg å fortsette et godt forhold til megleren for å opprettholde disse forholdene når systemene mine har en stille måned. jeg trodde ikke øynene mine. Denne søppel hadde ligget for meg og lading meg med høy spredning bare fordi han bestemte seg for det. På den tiden og dessverre kom min andre klientinnskudd gjennom og merk at beløpet han overførte ikke var det samme beløpet som kom til hans konto. Nå er morderen vane å alltid peke på fingeren etter at han begår en forbrytelse, De hevder at det er kundene mine bank. Etter å ha gravd til hvorfor beløpet som ble vist i min kunde PFD-handelskonto var mindre enn beløpet han overførte, skyldes tredjepart de bruker. De belaster utrolige provisjoner. Så for de som ønsker å overføre penger være oppmerksom. Likevel etter at pengene kom igjennom, prøvde vi å handle litt, slik at vi kan balansere det opp igjen litt med HIGH SPREAD notat, og jeg fikk ikke betalt rabatt. Nå handler vi med 2 kontoer, en har høyere egenkapital enn den andre, men vi handler med volum på 0,01. Etter å ha tatt noen handler, var det en annen SCAM-aktivitet jeg merket godt, jeg antar at det var i blodet. Handler utføres kun på en konto, ikke begge deler, selv om det er en MAM-konto og handler som skal utføres på alle kontoer som er koblet sammen. Når konfrontert var det deres patetiske svar. Vi observerer at selv om ac 65- er en av regnskapene knyttet til MAM, har den en uforholdsmessig disproportionell lavere egenkapitalfond sammenlignet med en av de andre AC 65 ​​knyttet til MAM. Ved handel med sammenlignbare små handelsstørrelser og når tilknyttede kontoer har forholdsvis høyere og uforholdsmessig frie midler, er det mulig, på grunn av avrunding, at alle små størrelsestransaksjoner kan strømme til aksjen med høyere uforholdsmessig gratis fond. F. eks ac1 har 100 ac2 har 10000, så andel av handler fra en liten størrelse handel for ac1 kan være enten ubetydelig eller null. Paul hører du selv hvor patetisk og dum du lyder. La oss gå videre. I tillegg til alt de gjør, åpner jeg min MT4, og jeg ser at markedet slås sammen mot mine ventende ordrer, fikk alle spente alle lønnsomme handler og alle plutselig handler avbrutt. Hva i helvete skjedde. Of Grov en megler som er mindre interessert i at du tjener penger for åpenbare grunner til å være STP, men markedsfører og hans intensjon om at du mister penger slik at de fortjener. Logikk. Jeg tror det. Jeg gikk på nettet, begynte å chatte med sin online-støtte, og etter at han sjekket sa han at denne bestillingen er utløpt. Jeg sa godt at de påventede bestillingene er plassert uten utløp. Når du legger en ventende ordre nederst, har du en boks som du kan sjekke om du vil at bestillingene skal utløpe på en bestemt dato. Alle mine ventende bestillinger ble plassert uten utløp. Så jeg mailet deres støtte og de hevdet at disse handler ble kansellert av meg selv. Jeg sa det ikke er sant, jeg har ingen interesse i å gripe inn med mine egne bestillinger fordi det var meg som satte roboten der for det formålet i utgangspunktet. Svar og hurtig handling var å blokkere meg fra å logge inn på min MAM-konto. Deres tilstand for å blokkere kontoen var. her vil jeg legge inn det for deg. Gi oss din forsikring om at i tilfelle bestillinger blir kansellert fra IP 85.61.140.60 i fremtiden, vil du også ha eget ansvar for å vurdere å blokkere IP. Det er riktig de vil at jeg skal ta ansvar over noe jeg ikke begikk. han ville at jeg skulle gi ham det grønne lyset for å fortsette å kansellere handler ved å erkjenne at det er meg som avbryter avventende ordrer. Paul fra etterlevelse prøver å manipulere meg på å ta ansvar for at handlinger ble gjort av firmaet hans. Også for å dekke hans rumpa fra Forex-tempo hæren i tilfelle det er et innlegg slik at han kan si hei ser han innrømmet at det var han. jeg mener. hva slags low ethic megler er du. du blokkerer min IP og bruker det mot meg fordi jeg hevdet at du avbrutt handler for meg. og du vil at jeg skal si ja jeg gjorde din forbrytelse, og under den tilstanden vil du bare oppheve blokkeringen av min IP og la meg handle slik at du kan få det grønne lyset til å fortsette med ditt skitne arbeid. nei, og du er selv uhøflig og skamløs at du har tarm til å konfrontere meg. Svar fra Paul F Louis sendt 16. september 2015: I følge PFDs-oppføringer har denne anmeldelsen blitt plassert av Samuel REMOVED BY FPA, og hans plassering er fjernet av FPA og ikke Spania. På 1232015 nærmet Samuel PFD for å hjelpe ham med å åpne en handelsaksjon. PFD har en brukervennlig online registrering som er i bruk siden 2010, som 99 av våre individuelle kunder bruker. Samuel hadde problemer, men med den elektroniske registreringen og sendte derfor inn et papirmodusprogram. Siden fjernet av FPA-innbyggere ikke kunne bekreftes elektronisk, ba PFD å overholde våre krav til standarder for å gi noterte kopier av hans ID-adresse bevis. Samuel motstått og var ulykkelig, men til slutt samarbeidet. Etter å ha gitt ham kontinuerlig støtte i 41 dager, kunne han verifiseres og en AC åpnet på 2242015. Så ble Samuel utdannet hvordan et IB-forhold fungerer og ble deretter godkjent som IB. Samuel lærte deretter fra PFD hvordan en Multi Account Manager jobber og dens funksjoner. På 20-05-2015 skrev PFD til ham. Du ga oss et inntrykk av at du hadde overvåket våre sprekker og kanskje også demo handlet på vår plattform før du ble IB. Du begynte å handle, og vi rabatterte deg med basisrabatt. Imidlertid tilbød du å avstå rabatten og krevde oss å flytte kontoen din til PFDTrader (direkte) konto som har en forholdsvis smalere spredning som vi gjorde. Hvis du ser igjen for rabatt, når du ikke har en åpen stilling, vennligst gi oss beskjed slik at vi kan flytte kontoen din til PFDTrader (Indirekte ac) - gruppe som naturlig vil bli bredere i sprer sammenlignet med PFDTrader (Direct ac). Vi er mer enn glade for å gå videre med det du velger i denne forbindelse, som gir oss råd til oss. PFD er en lisensiert megler i virksomhet siden 1999, og vi har en meget gjennomsiktig prosess og system i motsetning til det du prøver å hevde. PFD har ingen kontroll over markedsbevegelsene, men vi er sikre på at vi tilbyr konkurransedyktige sprekker for store symboler. Mitt enkle råd til deg siden du ikke har noen annen klient, vennligst la oss lukke MAM Master ac 40035, og i stedet kan du vurdere å handle med ac 65683, og du kan oppleve bedre utførelsesresultater. PFD-spredninger i PFDTrader og PFDPro er realtid tilgjengelig på PFDs nettsted pfd-nzspread. Prospektive PFDTrader-klienter ser samme sprer i PFDTrader demo-konto, testhandel og tilfredsstille utførelseskvalitet som er identisk i demo og live-kontoer. Samuel åpnet en PFDTrader-konto. PFD tillater grunnrabatt på 0,50 RT pips til IBs på PFDTrader og derfor markerer rundt 0,20 RT pips på spredninger på IB-kunder. Samuel sammenlignet PFDTrader direkte spreads med PFDTrader indirekte klient spreads og ba om at han og hans fremtidige kunder får PFDTrader direkte kunder sprer seg og derfor ikke ønsket IB rabatt. PFD ble enige om og hans AC ble flyttet til PFDTrader direkte klientspreder. Spreads sammenligning widget viser at PFDs spreads er en av de tetteste i bransjen. PFD er en NDD-megler siden 2010 og PFD tar ikke hensyn til noe uetisk i sin praksis. PFD er en STP-megler forbundet med omtrent et dusin likviditetsleverandører som tilbyr markedsutførelse, variable spreads, som tillater all slags strategihandel, systemhandel og handel med høyfrekvenser etc. PFD-servere er i NY og PFD gjør alt for å holde latensproblemer til det bare minimum for å unngå slippe, men PFD, da det tilbyr originale sprøyter i PFDPro, er det mulig i et raskt flyttende marked, og slippe kan også være bredere. PFD skrev til ham på 15-05-2015 PFD gjorde en vurdering av dine handler. PFD fortsetter å tilby et av de strammeste spredene og av den grunn når markedet beveger seg, er muligheten for glidning ikke utelukket. Hvis vi utvider spredene, kan vi kanskje inneholde slippe selv i et raskt flyttende marked. Våre kunder er fornøyd med de strammeste spredene. Broker til megleroverføringsskjema lenke sendes etter behov pfd-nzdownloadsExternalTransferForm. pdf som vennligst fyll ut og send til oss tidlig hvis en konto til kontooverføring kreves. PFD tilbyr base rabatt på IBs og PFD begrenser ikke en IB som deler sin base rabatt med sine kunder som genererer handelsvolumer som er bra for en STP megler som PFD. PFD har multi-valuta direkte bankkontoer hos Bank of New Zealand og ANZ National Bank Ltd. PFD pålegger ikke noen provisjonsavgift enten for finansiering eller tilbaketrekking av kunder og tilbyr netto av bankgebyrer. For en klient som opprettholder GBP base valuta ac, tilbakebetalt klientbanken midler i NZ som måtte konverteres tilbake til GBP, og dermed kunde kunden pådra seg valutatap som ble unngått av kundebanken og ikke av PFD eller banken. Den 19-05-2015 skrev PFD til klienten. Vi hadde samme problemer med noen andre innbetalinger fra Santander UK PLC tidligere, banken din. Vi undersøkte og skjønte at Santander UK PLC ikke har direkte GBP-overføringsarrangement, og hva de gjør er at de ruter ledninger gjennom tredjepartsleverandører. På 25-05-2015 skrev PFD til klientfondene mottatt i NZ og konvertert til GBP og kreditert til kontoen din. Du kan ta opp med banken din, hvorfor midler ble overført i NZ, og forskjellen er som følge av valutatapene, dvs. omregning av GBP til NZ av bankenes betalingsleverandør og for det andre fra NZ til GBP av PFD for å kreditere GBP-valutaen din . Money Manager-kontoen (MAM) støtter handelsfordeling basert på balanse, egenkapital eller fri marginal, men hvis balanseavgiftsfri marginen er en ubetydelig lav verdi som er lavere enn minimumsmarginen som kreves for et 0,01-parti, er det ikke mulig å distribuere distribusjon av MAM som er et faktum og er en grunnleggende. MAM handlet med 0,01 partier som er det laveste handelspartiet som ikke splittet, men fløy til en av slavekontoer som hadde tilstrekkelig margin og ikke til den andre slaveaksen som ikke hadde tilstrekkelig margin. Det er slik MAM er designet for å fungere. Samuel påstod 27-5-2015 at alle ventende bestillinger i hans konto ble kansellert fra PFD-siden. Vi undersøkte hans påstand og fant ut at bestillinger ble kansellert fra IP 85.61.140.60, noen vert i Spania. Siden PFD ikke hadde noen grunn til å kansellere sine kunders bestillinger, av sikkerhetsgrunner, tilbakestilt vi Samuels passord og blokkerte også IP 85.61.140.60 som avbrød bestillingene. Vi har på opptak hans opptak Som svar kan jeg nå ikke logge inn på min MAM-konto. Fjern blokkering av alle IP-adresser og la meg selv. Ikke grip inn eller avbryte noen handler som robotene har satt inn. Jeg har flere steder å logge inn på kontoen fordi det er ikke bare meg. PFD er ikke enig i noen av Samuel kommentarer som har vært fornærmende fra dag ett. Gjennomgå moderering Merk: Vi vet ikke hvor denne klienten registrerte seg med PFD-NZ fra, men anmeldelsen ble sendt fra en stor Internett-leverandør i Spania. Et annet ahole forex kompnay, de starter 8 minutter sent på en mandag morgen med store sprekker. frys plattformen. så du kan ikke stoppe handel. som personen sa nedenfor. ingen ECN her absolutt scumbags Svar fra Paul F Louis sendt 16 september 2015: PFD er en STPECN megler forbundet med omtrent et dusin motparter for likviditet. PFD er i virksomhet siden 1999 og er lisensiert megler siden 2005. PFDs erfaring er at det er nødvendig med et tidsrom på 3 til 4 minutter for likviditeten å stablise når markedet åpnes mandag morgen. Tidsgapet vi refererer til er tiden som kreves for at alle våre likviditetsforbindelser blir aktivert og prisingen blir stabil nok til å bli tilbudt til handel. Hvis klienter får lov til å handle før prisfastsetting stabiliseres, blir klienter utsatt for stillingsstopp i en ustabil prising. PFDs politikk tillater derfor handel 5 minutter etter markedsåpning på en mandag da likviditetsleverandørens forbindelser er stabile og prisene er autentiske. PFD-NZ VO HOANG PHI PHUNG HO CHI MINH CITY, Viet Nam Min konto: 64768 Prisene er ikke riktig matchet med markedsprisen. Ved 23 timer 59 minutter 56 sekunder. Jeg har kjøpt Stoppordre til pris 0,82348 (Transaksjons-ID: 2630238) På dette tidspunktet er den aktuelle markedsprisen uten denne prisen. Så jeg spurte hvorfor bestillingen min matchet prisen da jeg ble satt i markedsprisen, eksisterer ikke. En svindelfirma Hold deg unna den. Svar fra Paul F Louis sendt 15. september 2015: Fra: Paul F Louis (Compliance AMLCFT Manager) mailto: paulfrancispfd-nz Sendt: torsdag 11. september 2014 kl 03:06 p. m. Til: FJERNET AV FPA Cc: E-postbeskyttet e-postbeskyttet Emne: Klager - Konto: 64768 Hei Vo Hoang Phi Phung Vi sjekket din konto. Vennligst se vedlagt markedsklokke minst hentet fra to andre meglere for å bevise markedsbevegelsen som skjedde på tidspunktet da bestillingen din 2630238 ble gjennomført. Imidlertid har vår eksekutiv megler inngått avtale om å reversere handelen som hadde fløyet fra PFD til den utførende megleren og tatt hensyn til det faktum at du markedsbevegelse var akkurat ved utløpet av handelsdagen. Vi har derfor kansellert handelen som et spesielt tilfelle. Vær så snill å huske på slike forespørsler blir aldri underholdt av våre eksekveringsmeglere lett. Dette bør derfor ikke tas som en forrang i fremtidige tilfeller. Vi ber om samarbeid i fremtiden i følgende bransjebestemmelser. Takk Paul F Louis Her er mine erfaringer med denne megleren. Jeg har handlet 13 år. Jeg har prøvd minst 70 live kontoer. De fleste megler er bare forferdelige, andre er ærlige, men deres handelskostnad er rett og slett for høy. PFD er rettferdig, gjennomsiktig og ærlig med noen av de laveste spreads uten provisjon. Slippage forekommer rundt nyheter, men generelt er det mindre enn alle andre detaljhandlere og mange førsteklasses meglere. Spredet kommer også tilbake svært raskt etter en pressemelding, normalt innen få sekunder hvor mange meglere holder det i noen minutter. Jeg har faktisk en volumavtale med dem da jeg flyttet noen store systemer over. Jeg har lov til å introdusere andre på disse betingelsene hvis noen er interessert. Du får grunnspredningen minus 0,3 pips, dette vil gi deg spredning på USDJPY og EURUSD rundt 0,2 pips uten provisjon overhodet. Det faller noen ganger til negative 0,1 pips, til tider har jeg tilbrakt mange år på jakt, og dette er de beste virkelige forholdene jeg forhandlet overalt. Merk at dette er et sant (ingen merker opp rabatt) så ta 0,3 pips av demo spredt for å vurdere hva du vil få live. Du får en umiddelbar kreditt i kontoen din etter hver handel. Dette er en vinn-vinn-situasjon du de absolutte beste forholdene, og det hjelper meg å fortsette et godt forhold til megleren for å opprettholde disse forholdene når systemene mine har en stille måned. Bruk denne lenken for å åpne en live-konto for å få disse betingelsene. kiwi. pfd-nzsignuplogonID64857 Du bør vite at alle handelsstiler er tillatt, men de forbeholder seg retten til ikke å rabattere scalping trades under disse forholdene. Det er min forståelse at så lenge du tillater dem å kompensere for deres risiko, er de lykkelige. I virkeligheten er 80 av mine bransjer nært innen en min og med 2 pips da jeg har en pause, selv stopp i systemet mitt. Imidlertid er de fornøyd med dette og teller ikke dette som scalping. Hvis du har et solidt system som trenger de laveste handelsvilkårene, kan de være ideelle for deg. Wellington, New Zealand Jeg har vært med PFD i ca 6 måneder. Jeg bestemte meg for å trekke balansen på kontoen min (under 1000) som jeg gir opp forex trading for å være ærlig, suger jeg på den. Jeg sendte søknaden min i helgen, og pengene ble kreditert i sin helhet til min NZ bankkonto på mandag. Hvis du er en NZ-basert handelsmann, er dette den eneste NZ-baserte forex-selskapet. Jeg vet at jeg besøkte deres bygning i Auckland. De tar heller ikke gebyr til NZ banks. Pfd-nz Gjennomgå 2017 FX Empire - Selskapet, ansatte, datterselskaper og tilknyttede selskaper, er ikke ansvarlige, og skal heller ikke holdes ansvarlige for eventuelle tap eller skade som følge av avhengig av informasjonen som er gitt på denne nettsiden. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis oppgitt i sanntid, og det er ikke nødvendigvis nøyaktig. FX Empire kan motta kompensasjon fra selskapene som finnes på nettverket. Alle priser her er gitt av markeds beslutningstakere og ikke ved utveksling. Som sådan kan prisene ikke være nøyaktige, og de kan avvike fra den faktiske markedsprisen. FX Empire har intet ansvar for eventuelle handelsstap som du måtte pådra deg som et resultat av å bruke data i FX Empire. Fortsett til Fxempire

No comments:

Post a Comment