Friday 17 November 2017

Gjennomsnittlig Daglig Range Adr Forex Indikator


ADR - Gjennomsnittlig daglig rekkevidde Her en indikator for å skrive ut det gjennomsnittlige daglige området som et tall (nåværende område i dag, adr 50, adr 100). Oppdatering: Gjør det litt mer brukervennlig, ved å legge til flere parametere (bytt for daglig tidsramme og tilpassbare farger). Personlig trenger jeg bare daglige intervaller og som standardfarger. Men kanskje noen andre vil se disse områdene på andre tidsrammer, eller ønsker å endre fargene på grunn av en lys bakgrunn. ganger Varsel Publisering av opphavsrettsbeskyttet materiale er strengt forbudt. Hvis du mener at det er opphavsrettsbeskyttet materiale i denne delen, kan du bruke skjemaet for opphavsrettsbrudd til å sende inn et krav. Formell Kildekode Hvordan installere cBots amp-indikatorer Last ned indikatoren eller cBot. Dobbeltklikk på den nedlastede filen. Dette vil installere alle nødvendige filer i cAlgo. Finn indikatorcbot du vil bruke fra menyen til venstre. Legg til en forekomst av indicatorcBot å kjøre. Last ned indikatoren Dobbeltklikk på den nedlastede filen. Dette vil installere alle nødvendige filer i cTrader. Velg indikatoren fra Tilpasset i funksjonsmenyen (f) i øverste senter av diagrammet. Skriv inn parametrene og klikk OK kechel - 16. januar 2015 17:46 Takk Dirk, tommelen opp. diran76 - 16. januar 2015 20:58 Du er veldig velkommen. Jeg har lagt til noen ytterligere parametere, så det er litt mer tilpassbart uten å redigere det med cAlgo-miljøet. i. oldham - 09 mars 2016 18:27 Flott indikator. Jeg kan ikke endre fargen. Jeg bruker en hvit rygg og ser ikke ut til å chane innstillingen til svart. I39m Jeg gjør noe som helst galt diran76 - 30. april 2016 17:53 Hei Ian, vennligst bytt den til 39Black39. ctdnapireferencecolors - for ytterligere farge navn. msforex - 29. mai, 2016 01:28 Hei Dirk, flott arbeid. Jeg vil gjerne legge til din indikator en annen info - HL-serien av sist stengt lys. I daglig rekkevidde i går stearinlys. Kan du hjelpe meg å kode dette. Takk msforex - 29. mai, 2016 16:09 zumzum - 21. juli 2016 13:02 takk for at du deler. En ide, sett rangeadr, rangeadr150 og rangeadr200 beregningen i Initialise-funksjonen ellers er det mye unødvendig beregning på hvert kryss. Jeg ser på en indikator for MT4 som kan beregne det årlige gjennomsnittlige daglige spekteret av hvilket som helst valutapar. Jeg har sett mye der ute uten noen innganger i det hele tatt eller noen som kan gjøre opptil 100 dager osv., Men vil kunne beregne ADR for 1 handelsår og få det bare å vise i et hjørne som pips. Noen som vet om en slik indikator Se på MetaTrader ATR innebygd indikator - sett den til hva du vil eller endre den jeg er ikke etter gjennomsnittlig sant rekkevidde, men gjennomsnittlig daglig rekkevidde. De er ikke det samme BorrowBoy, men takk for svaret ditt. Jeg tok noen kode fra Forum on ForexFactory og rengjort det litt. Forex Tips 8211 Vær forsiktig med gjennomsnittlige daglige rangeringer Jeg har nylig jobbet tett med en liten gruppe nybegynnere. Å jobbe med nybegynnere har tvunget meg til å huske mye Forex kunnskap som jeg har glemt. Mye av denne kunnskapen har blitt instinktiv i min handel, så jeg bruker den uten å vite eller tenke på det. En av disse delene av kunnskap er hvor viktig å vite og være skeptisk til et par gjennomsnittlig daglig rekkevidde (ADR). Hvorfor bør du bekymre deg for et par ADR Vel, når et par når sin ADR for dagen det har en tendens til å bremse, noe som gjør det mye vanskeligere å handle paret. Nedenfor er de nåværende 200 dagers ADR-tallene for EU og GU: EU 128 pips GU 116 pips Vi kan forestille oss at EU har spurt 148 pips i dag, som er 20 pips utover it8217s ADR, og jeg ser en god handelskonfigurasjon på den. Hvis du går inn i handelsoppsettet, vil det kreve at jeg setter et mål som går enda lenger ut enn ADR, denne handelen kan være et godt trekk. Dette skyldes at statistisk EU ikke kan forventes å variere mye mer enn det allerede har. Så hvis jeg legger inn oddsen, blir det stablet mot meg fra starten. Du kan se et eksempel på denne handelen nedenfor, de grønne linjene viser dagsintervallet, den blå viser handelsinngangen og den røde handelsutgangen. Som du kan se etter at handelsoppføringen EURUSD var på 10 pips før prisen stagnerte og reverserte. Det vil absolutt være dager der ADR er mye overgått, så du bør ikke umiddelbart avvise en handel fordi paret har nådd it8217s ADR. Det bør imidlertid definitivt være en faktor når man vurderer en handel. Har noen spørsmål Legg igjen en kommentar nedenfor, og jeg vil svare på dem. Legg igjen et svar Hei Nick, hvis et par er i kanten av sin ADR, og du så en reverseringsoppsett l8217m gjetter det som kan være bra å ta som prisen ville gå tilbake i seg selv som er tilbake fra hvor den kom og dermed ikke utvidet rekkevidden, og selv om den hadde reist 150 pips, kunne den gå tilbake en annen 150 uten å utvide det spekteret. Ville det være tilfelle, og faktisk kunne det hjelpe et reverseringssett - up hvis prisen er i ekstremer av sitt daglige sortiment som det er så sannsynlig å snap tilbake Også, hva er den beste ser tilbake perioden for å bruke for å måle nåværende pris handling, vær så snill. Ville det være ADR fra fortiden 51021 eller til og med 30 dager Takk på forhånd, det er flott å kunne velge hjernen din og få nytte av din opplevelse. Det er et glimrende nettsted, så takk igjen for all din innsats. Hei igjen Nick, videre til min siste e-post, jeg ønsket å kjøre noe av deg. Jeg husker bare denne nifty-gratis indikatoren som plasserer en ADR-projeksjon på diagrammet ditt fordi du er basert på 14-tiden ADR, jeg tenker og plasserer fine linjer på 80 og 100 av serien. Dette er lenken for å laste ned it8230 8230.og jeg lurte på om du tror det ville være en hjelp eller en hindring Takk, Michael. Ja det er riktig så lenge det beveger seg innenfor grensene av området jeg ikke forventer noe sakte. Bare hvis den beveger seg utenfor grensene for sitt normale område. Jeg vil sjekke ut den indikatoren, jeg bygger noe lignende, så det absolutt anser det som en hjelp Med den daglige ADR, hvor skal du beregne ADR-spekteret, London Open, NY Open, GMT Jeg handler for tiden australske markedstimer, men konsentrerer meg om GBPUSD, GBPJPY amp AUDUSD par. Gjennomsnittlig Daily Range Pro Kalkulator Metatrader 4 Indikator Denne indikatoren måler gjennomsnittlig daglig rekkevidde (volatilitet) for følgende tidsperioder: 5 dager, i går, uke, måned og 180 dager. Bare installer den i Metatrader 4-indikatormappen og legg den til jobb. Fungerer på alle valutapar. Det viser deg også today8217s høy og lav pris, pips til today8217s høy, pips til today8217s lav pris, 8230En av de beste daglige utvalgsindikatorene jeg noensinne kom over. Ingen signaler fra denne indikatoren. Konfigurerbare indikatoralternativer Hoekinnstillinger, Dager, Farger, Vis daglig høyhastighet, 8230 EURUSD Ukentlig diagram Eksempel Relaterte innlegg: Klikk her for å legge igjen en kommentar Nedenfor 0 kommentarer Legg igjen et svar: Velg en topp handelsstrategi8230 Klikk på en av de grønne knappene for å velge din topp handelsstrategi Last ned nå alle våre valutasystemer, EAs, handelsstrategier og indikatorer 100 GRATIS i en begrenset periode. Liker oss på Facebook Copyright 2017 Dolphintrader Last ned Forex Analyzer PRO gratis i dag Brand New Forex System med super nøyaktige og raske signaler genereringsteknologi. Forex Analyzer PRO genererer kjøp og salgssignaler rett på diagrammet ditt med lasernøyaktighet og REPAINER ALDRI opptil 200 pips hver dag Kjøp og selg Forex-signaler Avansert Daglig Range Detection Email Mobilvarselvarsler Ingen Repainting eller Lagging Vi respekterer alltid ditt privatliv på Dolphintrader.

No comments:

Post a Comment