Wednesday 1 November 2017

Socom 16 Aksjeopsjoner


M1A SOCOM 16 CQB. For over 230 år har navnet Springfield Armory vært assosiert med beviste kampvåpen. Denne store tradisjonen fortsetter med den helt nye SOCOM 16 CQB. En modernisert etterkommer av de fremstående M14 og M1A-riflene, er SOCOM 16 CQB designet for alvorlig defensiv bruk som dens Quarter Battle-navn innebærer. Nesten ti tommer kortere enn M1A-standardmodellen, gir CQB rask og enkel håndtering for defensiv bruk innendørs eller ut. Den autoritative 308-kammerrommet med valgfri 20-runde magasiner vinner ikke at du vil ha mer kampstoppende effektivitet. For over 230 år har navnet Springfield Armory vært assosiert med beviste kampvåpen. Denne store tradisjonen fortsetter med den helt nye SOCOM 16 CQB. En modernisert etterkommer av de fremtredende M14 og M1A-riflene, SOCOM 16 CQB er designet for alvorlig defensiv bruk, da dens Quarter Battle-navn innebærer. Nesten ti tommer kortere enn M1A-standardmodellen, tilbyr CQB rask og enkel håndtering for defensiv bruk innendørs eller ut Den autoritative 308-kammerrommet med valgfrie 20-runde magasiner vant ikke at du vil ha mer kampstans-effektivitet. Hvis du er på utkikk etter et defensivgevær, vil du finne CQB-utrustningen rett ut av esken med funksjonene som kan gjøre hele forskjellen når den teller. Den justerbare buttstocken, med 5 stillinger og 2 stillingsjusterbare kinnstykker, er montert på et standard AR-type kommersielt bufferrør, slik at du alltid kan velge den perfekte lager for dine behov fra hundrevis av AR Kompatible aksjer AK-stil pistolgrep plasserer nøyaktig grepvinkel og avstand ønsket mellom hånd og utløser, og CQB aksepterer en standard AK-stil erstatning. CQB står klar for tillegg av favorittutstyret ditt med M-Lok kompatibelt system En syv-spor og to tre-sporet jernbane segmenter, fabrikkmontert, som kan monteres på tre, seks eller ni o klokke stillinger. Det er også en fast toppskinne som gir den perfekte beliggenheten n for en speiloptikk hvis dine behov dikterer engasjerende fra en avstand. Ut av boksen vil du være klar til å treffe målet ditt raskt, dag eller natt. En XS frontforside med tritiuminnsats ser uanstrengt ut gjennom blikkåpningen bakfra og en valgfri fabrikk CQB-riffel er utstyrt med en proprietær Springfield Armory-klipsguide, rød prikkmontering med et Vortex Venom Red Dot-syne som muliggjør rask måloppkjøling innendørs eller ut. Ikke å legge ut de siste detaljene, vi har pakket denne nye SOCOM 16 CQB i en tilpasset ballistisk nylon taktisk tilfelle komplett med interne støtter, eiers manuelt lagring og lommer for opptil tre magasiner. Når det gjelder å beskytte de du elsker, stol på fornavnet i amerikanske skytevåpen, Springfield Armory. M1A SOCOM 16.The World of taktiske rifler forandret seg for alltid i 2004 da Springfield Armory introduserte M1A SOCOM 16 7 62NATO kraften i en pakke denne lille var tidligere utenkelig Skyttere som trenger et kompaktgevær, har ikke lenger å bosette seg i en mindre kaliber, selv om de kan forvente mindre følelsesrekning og mindre sløyfeforhøyelse, takket være SOCOM 16 s unike design. Verden av taktiske rifler forandret seg for alltid i 2004 da Springfield Armory introduserte M1A SOCOM 16 7 62NATO-kraften i en Pakken denne lille var tidligere utenkelig Skyttere som trenger en kompakt rifle, trenger ikke lenger å bosette seg i mindre kaliber, selv om de kan forvente mindre følelsesrekning og mindre nesestigning, takket være SOCOM 16 s unike design. SOCOM 16 starter med et spesielt - Glassert 16 tommers fat som er parret til gassystemet med en proprietær nesebrems Skyt SOCOM 16, og du vil dobbeltsjekke stempling på fatet, fordi du vil ha det vanskelig å tro at du skyter en 308 Nissen bremsen reduserer filtrekylen og holder nesenes oppgang så flat at oppfølgingsskuddene med en kaliber denne kraftige har aldri vært så lett. Den forstørrede spøkelsesringåpningen bakside og XS Tritium-innsatsen i forsiden gir deg det E quick target-oppkjøpskapasitet du vil ha og trenger under noen omstendigheter Hvis ditt oppdrag krever optikk, har SOCOM 16 funksjonene til Springfield Armory s Picatinny-mount i fremtids-scout-stil. Selvfølgelig har SOCOM 16 den legendariske ytelsen og påliteligheten som M1A-skytterne har kommet å elske og forvente. Hvis dine oppdragskrav krever et kompakt taktisk rifle, men vil ikke gi deg makt, trenger du SOCOM 16. Få nok Gun. Survival Gear Review SOCOM 16.Hvis du har vokst opp skytegevær, så har du kanskje en kløe som en karbin bare ikke kan skrape Som mange har jeg alltid vært en fan av M-14-riflen, også kjent som M1A, men jeg er litt for ung til å sette pris på sin forgjenger, M1 Garand. By Mark P a bidragende forfatter til The Scout Rifle. I vokste opp i carbine glock generasjon Du viser meg en M1 Garand eller en Mosin-Nagant gevær og jeg vil fortelle deg at du har en musket, ikke et rifle Beklager, jeg er bare ikke inn i de WWI og WWII era rifler jeg verdsatt dem, men de er bare ikke min ting jeg vokste opp skytespillaktive rifler og pumpe-action hagelgeværer i Texas Hill Country, men jeg lengtet alltid etter et karbin med lav rekyl og et høykapasitets magasin. Som mange mennesker i Amerika, gikk jeg gjennom min AR - 15 stadier galskap 1 Måtte ha en 2 Måtte skinne den ut 3 Måtte knytte ting til den 4 Måtte stripe den ned igjen og komme tilbake til grunnleggende. Noen ganger i midten av 2006 var jeg i en pistolbutikk i Milwaukee, Wisconsin Badger Guns og så Springfield Armory SOCOM 16 for første gang jeg så på det med forvirring. Hva er den tingen Det ser ut som en kort M1A Jeg husker den ansatte som hjalp meg med å forklare rifle M1A med en 16 tommers fat, topp skinne fremad montert for et langt øyehjelpsområde Dette var rett ut av Jeff Cooper s visjon for en moderne scout rifle Jeff ville ha foretrukket boltens handling for en speiderifle, men jeg har en følelse av den gassdrevne SOCOM 16 med 20 runde magasinet som skyter den ødeleggende 308 Round Down Range kunne ha vunnet ham over. Jeg r emember første gang jeg håndterte SOCOM 16 Jeg var forelsket i følelsen Den hadde alle egenskapene til et rifle som jeg var vant til fra mine dager i Vest-Texas sammen med noen viktige karbinkarakteristikker av en kortere fat og magasiner med høy kapasitet Alt dette på en velprøvd krigstestet plattform av det legendariske M1A-riflet, begynte jeg å lage turer til forskjellige våpenbutikker, holde SOCOM 16 og beundre sin følelse og håndtering, og diskutere med meg selv om jeg skulle kjøpe en. Utrolig, det gjorde jeg ikke kjøp Springfield Armory SOCOM 16 tilbake da Det var kostnaden problemet, ved 1800 SOCOM 16 var litt ut av mitt budsjett Det andre problemet var at jeg hadde forpliktet seg til AR-15 5 56mm plattform og som en dedikert Survivalist, gjorde det ikke Jeg er fornuftig for meg å kjøpe et rifle som vil kreve at jeg lager lager en annen ammunisjon Rundt samme tid husker jeg å se Springfield Armory SOCOM II Jeg husker å håndtere begge rifler og jeg fortsatte å komme tilbake til SOCOM 16 Jeg fortsatte å tenke på meg selv, denne SOCOM II er den nye versjonen med alle de fancy skinnene, men det føles ikke helt riktig for meg. Jeg var en SOCOM 16-mann jeg likte den rene versjonen av riflet. Jeg har aldri glemt SOCOM 16, men andre ting kom opp og det ble satt på bakbrenneren og jeg fikk aldri en tilbake. I 2012 dro jeg ut med en av mine venner, Andy Bell, som eier OD Green Supply i Arvada, Colorado. Hvis du noen gang har mulighet til å skyte med en person som eier en pistolbutikk, anbefaler jeg det sterkt Andy hadde en SOCOM 16 i OD Green Ut av alle rifler og pistoler vi måtte velge fra den dagen, var SOCOM 16 den som jeg ønsket å skyte mest Andy var enig med meg, sa han at det var en av hans favorittrevler. Han eier ikke bare SOCOM 16, men eier også en standardmodell M1A-modell også. Min første tanker. Som du kan tenke deg, når du prøver å forkorte en 30 kaliber rifle til en 16 tommers tønne du skal ha noen tilbakeslag og snuteoppgangsproblemer Springfield har håndtert dette ved å skape en pr opprietet nesepaus og gassystem som reduserer rekyl og nesestigning Når du ser på nesepausen, vil du legge merke til 34 hull på den øverste delen av nesepausen uten hull på bunnen. Dette designet ventilerer gass oppover for å redusere oppoverflipen av geværet da det ble sparket, var jeg ganske imponert over hvordan geværet følte under skyting, vi skyte zombiemål fra stående stilling på 60 meter med jernstasjonene og konsekvent slo dem. Rekylen var mindre enn forventet, og sløyfestigningen var håndterlig. Det vil ta deg et raskt øyeblikk for å komme tilbake på målet etter avfyring som kan forventes når du tar en 308 kaliberrunde. Som du kan forvente, er ørebeskyttelse et must med SOCOM 16 dette riflet er høyt. Riflen håndteres bra Jeg skutt amerikansk Eagle 168 OTM Geværet kom med et 10 runde magasin, men Andy hadde oppgradert til de 20 runde magasinene. Etter å ha skutt gjennom 15 fullt lastede magasiner, hadde vi ingen feil med American Eagle 16 8 Vi bestemte oss for å teste SOCOM 16 med noen veldig billige Wolf ammunisjon. Som forventet forårsaket Wolf ammo flere syltetøy i SOCOM 16, og vi byttet raskt tilbake til American Eagle ammo. Det eneste jeg merket mens jeg skjøt SOCOM 16 var at du må være oppmerksom på fingerposisjonen på høyre side av riflet med støttehånden. Operasjonsstangen som har navnet SOCOM 16 stenciled på den, har mulighet for å klemme fingrene under avfyring. Hvis du bruker hansker eller grep under eller foran betjeningsstangen, vil du ikke ha noen bekymringer. Jimmy C rocker M1A Battle Rifle på rekkevidde. 20-rundmagasinet som skyter en 7 62mm x 51mm kule er en ødeleggende kombinasjon med SOCOM 16 Som du kan se fra Taylor KO Faktor under, runden sparket av SOCOM 16 308 har nesten 3 ganger knockdown kraften som runden sparket av AR-15 223 SOCOM 16 gir ett skudd per kunde type kraft. Taylor KO Factor Round Type 19 6 308 Winchester 7 62mm x 51m m 13 3 7 62 x 39 mm AK-47 Runde 1 33 22LR 20 8 30-06 Springfield 5 78 223 Remington AR-15 M4 Runde 12 3 45 ACP. Fra Wikipedia Taylor KO Factor er en formelisk matematisk tilnærming for å evaluere stoppkraften til jaktpatroner. KO er et akronym for Knock Out. Taylor KO Factor TKOF er en avledet figur som tillater jegere å sammenligne kuler med hensyn til stoppkraft. TKOF var utviklet av John Pondoro Taylor en berømt midten av det 20. århundre jager og poacher av afrikanske store spillet. Iron Sites. I fant jernområdene på SOCOM 16 å være ute. Jernbanene var ok ut til 100 meter, men etter det er det noen s gjett om du kommer til å slå målet ditt Jeg vet at disse er nettstedene som vant noen krig før jeg ble født, men hvis du vil ha disse nettstedene, bør du kjøpe John Garand s legendariske M1 Hvis du vil ha et moderne slaggevær, trenger du litt oppdaterte jernbanesteder Frontstasjonene leveres med en tritiuminnsats for rask måloppkjøp i lite lys, men selv om dette er litt av en nedtur som det ikke er så lyst som jeg forventer at jeg ville tro at de smarte menneskene tilbake i Geneseo, Illinois hvor Springfield Armory befinner seg kunne ha kommet opp med en forbedring av jernbanene nå. SOCOM 16 har vært tilgjengelig siden 2004. Kan du forestille deg om Ford Motor Company i 2014, forsøkte fortsatt å presse Ford Explorer 2004 uten forbedringer. Dette er et godt rifle ut av esken, men dette kan være et stort rifle ut av esken med bare noen få mindre forbedringer. Jeg vil foreslå at Springfield Armory ringer Magpul og ber om hjelp med severdighetene på SOCOM 16 Hvis deres svar på dette kommentar er Vi vil bruke M1A arvenes nettsteder Da mangler de punktet og ordet arv burde kaste dem inn. Den store tingen med å sette optikk på SOCOM 16 er kinnsveis og øyefrigjøring Siden M-14 aldri ble designet for å bruk glass, det er nesten umulig å få riktig synsvidde med det meste av hylleoptikken siden mottakerenes topplinje og picatinny-skinnen er over synsfeltet når du skyter, vil jeg anbefale å se på et ettermarked jeg har ikke prøvd en ennå, men de synes å rette opp det problemet fra forskjellige fora som jeg har lest Jeg prøvde flere optikker på SOCOM 16 Aimpoint M4, EOTech Leupold 1 5 33 VX-R Scout Omfang Etter at jeg fjernet stigerøret fra av Aimpoint M4 var denne optikken og Leupold 1 5 33 VX-R Scout Scope den beste på SOCOM 16. Med Leupold trenger du lavprofilomfang. SOCOM 16 veier 8 8 lbs, losset Fullt lastet med en 20 runde mag, den veier over 10 kg. Du kan fullt laste en M-4-riffel med 30 runder, optikk, slynge og laser og være nær den samme vekten. Det er noe å vurdere når du tenker på SOCOM 16. kraften til 308 vs 223 og muligens påliteligheten til M-14-plattformen over M-16-plattformen Det er et argument at jeg ikke engang kommer til å berøre. Hva ville jeg endre. Hvis jeg hadde sjansen til å jobbe med Springfield Armory på SOCOM 16, hva ville jeg endre Her er min ønskeliste Better magazine release th e nåværende en kunne bli forbedret. Mer plass i butt lager kupé. Oppgradere harde steder. Oppgradering sikkerhet nåværende en er litt klumpete. Flere alternativer for montering av suppressors. Make rifle lettere vekten er litt av et problem. Built i kinn riser. Sinløs stålversjon for maritime ops. Final Thoughts. Overall, jeg elsker SOCOM 16 Really Mark Etter denne tøffe anmeldelsen Ja, dette er en tøff kjærlighetsanmeldelse, men jeg elsker geværet Etter å ha tatt det med Andy, gikk jeg ut og kjøpte meg egen SOCOM 16 Jeg gikk med den svarte komposittversjonen av riflet over OD-grønt og nok 20 runde stålmagasiner for å holde av en liten hær For meg er SOCOM 16 den perfekte kombinasjonen av kraft og størrelse for en urban bug out scout riffel Har geværet noen ulemper Ja, men i denne verden av pistolgrep karabiner med picatinny skinner å bære alt, vil jeg bare ha et ekte rifle. SOCOM 16 er et ekte rifle. Fra Produsent Caliber 7 62X51MM NATO 308WIN Lengde 37 25 Front Sight XS Post w Tritium Insert 125 Blade Barrel 16 25 Twist 1 I 11 RH 6-Groove Carbon Steel Vekt med tomt magasin 8 8 lbs Trigger 5 6 lbs 2-trinns baksikt Forstørret militær blenderåpning 135 w MOA Justering for både vind - og hevtidskrifter 1 10 runde, parkert stållager Svart eller OD Green Composite. Alle bilder av Team. Support ved å handle Amazon Klikk her. Visit Sponsorer av.

No comments:

Post a Comment